Μεταφορές, πετρέλαιο και κλιματικές αλλαγές
Αναπτυσσόμενες χώρες και αυτοκίνητο
Τα όρια της αυτοκίνησης
Προτεραιότητες μιας συγκοινωνιακής πολιτικής
Το σύγχρονο Τραμ
Πόλεις χωρίς αυτοκίνητα
Μια πολιτική για τις μεταφορές εμπορευμάτων
Τρεις στρατηγικές για τη μέιωση των εκπομπών CO2 από τις εμπορευματικές μεταφορές
Το αυτοκίνητο που «δεν υπήρξε ποτέ»
«Έξυπνα» αυτοκίνητα
Η τεχνολογία και τα όρια της
Διαρθρωτικά ταμεία, μεταφορές και περιβάλλον
Τα διευρωπα¨θικά δίκτυα μεταφορών: Η κυριαρχία των αυτοκινητόδρομων
Αυτοκινητόδρομοι, εργασία και οικονομία
Οι προτάσεις της Greenpeace
Βιβλιογραφία και βασικές πηγές
«Οι πόλεις χωρίς αυτοκίνητα αποτελούν μια ουσιαστική και ρεαλιστική πρόταση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που γεννά και θρέ-φει η γενικευμένη αυτοκίνηση. Η φιλοσοφία της προσέγγισης αυτής εί-ναι να αποδοθεί ο κοινωνικός δημόσιος χώρος, που σήμερα έχει κατα-ληφθεί από το αυτοκίνητο, στους πολίτες. Μέτρα που αποθαρρύνουν την είσοδο αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία σε πολλές πόλεις σε όλο τον κόσμο και έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη των πολιτών.
Οι συλλογικές μεταφορές πρέπει να αποτελέσουν προτεραιότητα της κάθε πολιτικής στον τομέα των μεταφορών. Οι συλλογικές μεταφο-ρές πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στο σύγχρονο τραμ, τις περιφε-ρειακές λεωφορειακές γραμμές, και όπου αυτό είναι δυνατόν (π.χ. Θεσσαλονίκη) στην αστική ακτοπλοΐα. Όσον αφορά στις υπεραστικές μετακινήσεις και τη μεταφορά αγαθών, το κύριο βάρος πρέπει να πέ-σει στον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων, ενώ παράλληλα πρέπει να συρρικνωθεί ο ρόλος και η κυκλοφορία των φορτηγών.